ini namanya ukhuwah keranaNya.

mungkin. dengan izinNya, mungkin ukhuwah keranaNya.

Allah tu Maha Adil. Dia takkan biar hamba dia keseorangan. Dia takkan biar hamba dia sesat. kecualilah bila hamba Nya tuh dah tiada hati. kan ?
Allah tu Maha Pemurah. Dia selalu bagi macam macam kat hamba Dia. tapi ade ke hamba tu syukur ? buat sujud syukur ? ada ? takdak aih. 
Allah tu Maha Penyayang. Dia bagi saya si Lobak Jingga yang saya sayang masa saya tengah rebah, takdek sesape kat sebelah. alhamdulillahi ala kulli hal. 

Lobak Jingga dari utagha. manis orangnya walaupun busuk sikit. haha =p

- print screen - 
hai Lobak Jingga yang awesome, thanks sebab buat hati nih suka dengan kehadiran awak. terima kasih sebab jadi sahabat, bukan kawan. sebab sahabat adalah orang yang selalu ajak kita buat baik. tu awak. =>

hai Lobak Jingga yang comel akhlaknya, kenapa tak jawab soalan terakhir saya tuh ? =O
CAN WE BE FRIEND TILL JANNAH ?
i am really hoping for it. sangat sangat. itu pun kalau saya di syurga Nya. :")


1 comment:

sherah said...

so sweet lah awk nie....
saya sayang awk..sampai syurga insyallah...biarlah nak jiwang mcm mana pon sebab x berdosakan..hehehe :)
saya nie tidaklah baik....dan rasanya taklah terlalu kejam..tapi saya insan biasa yg hanya mampu memberikan kasih sayang sebagai seorang sahabt kepada awk....saya berharap sgt ukhuwah kita ini smpi ke syurga....itu pun klau dapat :')
tapii....sayang sayang awk...hehe...
n satu lagi pesanan...nanti awk buang capthca dekat coment ini untuk memudahkan manusia2 yg msuk blog awk untuk coment...
tenkiu sayang for this entry :)